Öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım geliştirdiler

Eğitim 30.11.2017 - 08:52, Güncelleme: 01.12.2021 - 19:23 2129+ kez okundu.
 

Öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım geliştirdiler

GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNDEN BÜYÜK BAŞARI
GTÜ öğrencileri öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım tasarlayarak katıldıkları yarışmada ikincilik ödülü aldılar. ING Bankası desteği ile Ankara’da 25-26 Kasım tarihleri arasında düzenlenen  “ING Hackathon 2017” yarışmasına Gebze Teknik Üniversitesi(GTÜ) Bilgisayar Mühendisliği 3.sınıf öğrencileri Mehmet Önder, Şahin Eğilmez ve GTÜ mezunu Eyyüp Aydın “DELTA” grubu olarak katıldı.  GTÜ Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri 24 saatlik süre içinde eğitimde öğrencilerin öğrenmesini kolaylaştıran artırılmış gerçeklik tabanlı oyun geliştirerek yarışma genelinde ikincilik ödülüne layık görüldüler. Yarışmaya farklı üniversitelerden yaklaşık 28 grup ve toplam 150 kişi katıldı. Yarışmada tıp alanı, özel sektör, e-ticaret, bankacılık, sosyal sorumluluk, istatistik gibi farklı alanlardan projeler yer alıp, her grup 24 saat içerisinde geliştirdiği yazılım projesini sundu. Yarışma ile ilgili açıklama yapan GTÜ öğrencisi Mehmet Önder, “Yarışmaya biz eğitim alanında gördüğümüz teknolojik eksikliğin azalmasını ve eğitimde teknolojiyi daha etkin kullanarak öğrencilerin öğrenimini kolaylaştıracak bir oyun ile katılmayı düşündük. Yazılım arttırılmış gerçeklik tabanlı olup telefonla oynanabilir bir oyun sunuyor. Oyunun en önemli özellikleri, öğrencilere takım çalışmasını öğretip, pratik zekâlarını ve bedenlerini kullanarak oyunda öğretilmek istenen içeriği daha kolay şekilde akılda kalmasını sağlamak ve oyun içeriğinin Matematik, Türkçe, Sosyal Bilgiler gibi derslerin içeriği ile genişletilebilir olmasıdır.” ifadelerini kullandı.
GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNDEN BÜYÜK BAŞARI

GTÜ öğrencileri öğrenmeyi kolaylaştıran yazılım tasarlayarak katıldıkları yarışmada ikincilik ödülü aldılar.

ING Bankası desteği ile Ankara’da 25-26 Kasım tarihleri arasında düzenlenen  “ING Hackathon 2017” yarışmasına Gebze Teknik Üniversitesi(GTÜ) Bilgisayar Mühendisliği 3.sınıf öğrencileri Mehmet Önder, Şahin Eğilmez ve GTÜ mezunu Eyyüp Aydın “DELTA” grubu olarak katıldı.  GTÜ Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri 24 saatlik süre içinde eğitimde öğrencilerin öğrenmesini kolaylaştıran artırılmış gerçeklik tabanlı oyun geliştirerek yarışma genelinde ikincilik ödülüne layık görüldüler. Yarışmaya farklı üniversitelerden yaklaşık 28 grup ve toplam 150 kişi katıldı. Yarışmada tıp alanı, özel sektör, e-ticaret, bankacılık, sosyal sorumluluk, istatistik gibi farklı alanlardan projeler yer alıp, her grup 24 saat içerisinde geliştirdiği yazılım projesini sundu. Yarışma ile ilgili açıklama yapan GTÜ öğrencisi Mehmet Önder, “Yarışmaya biz eğitim alanında gördüğümüz teknolojik eksikliğin azalmasını ve eğitimde teknolojiyi daha etkin kullanarak öğrencilerin öğrenimini kolaylaştıracak bir oyun ile katılmayı düşündük. Yazılım arttırılmış gerçeklik tabanlı olup telefonla oynanabilir bir oyun sunuyor. Oyunun en önemli özellikleri, öğrencilere takım çalışmasını öğretip, pratik zekâlarını ve bedenlerini kullanarak oyunda öğretilmek istenen içeriği daha kolay şekilde akılda kalmasını sağlamak ve oyun içeriğinin Matematik, Türkçe, Sosyal Bilgiler gibi derslerin içeriği ile genişletilebilir olmasıdır.” ifadelerini kullandı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gebzeninsesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.